Altijd actuele dossiers voor alle gebruikers

    Digiraadhuis loopt synchroon met de wensen van vandaag. We verbinden realtime alle informatie in de keten en brengen (centrale) gegevensbronnen en activiteiten van ketenpartners bij elkaar. Hierbij kunt u denken aan de basisregistraties, maar ook bijvoorbeeld aan informatie van andere systemen/apparaten, zoals beacons en andere sensoren. Ook analyseren we social media platformen. Zo zijn uw dossiers altijd actueel en compleet. Behandelend ambtenaren, archivarissen, handhavers en toezichthouders beschikken op ieder moment over de juiste informatie om zaakgericht de dienstverlening aan de burger en het bedrijfsleven te borgen. Bestuurders en beleidsmakers ondersteunen we met slimme dashboards om beleid te maken en ook te kunnen toetsen. Bovendien draagt Digiraadhuis zorg voor compliance en een uitgebreide audit faciliteit van de start van een dossier tot in het archief. Alles wat nodig voor een sterke dienstverlening naar uw inwoners en bedrijven.

    De voordelen van Digiraadhuis:

    • Optimale dienstverlening en efficiënt werken met altijd actuele dossiers
    • Integratie met Publieke Dienstverlening Op de Kaart (PDOK)
    • Overal aan de slag door locatie- en apparaatonafhankelijkheid (in de cloud)
    • Altijd klaar voor de toekomst door snelle integratie van relevante innovaties

     

     

    Interesse? Vraag meer informatie of een persoonlijke demo aan.

    demo aanvragen